Jäsentietojen päivitys
Onko osoitteesi tai sähköpostisi muuttunut? Oletko vaihtanut urheiluautoa vai oletko ostanut yhden lisää?
Täytä alla oleva lomake ja päivitämme jäsentietosi.
Muutokset
Muistathan, jos muutat/lisäät uuden urheiluauton, että se on jäsenehtojen mukainen.
Urheiluautoiksi on katsottu autot jotka:
- Ovat kaksipaikkaisia ja joiden suunnittelussa on tähdätty keveyteen, hyvään teho/painosuhteeseen, hyvään käsiteltävyyteen, urheilulliseen ajotuntumaan ja hyvään suorituskykyyn.
- Ihanteellisimmillaan urheiluauton painosuhde (etu/taka) on 50/50.
- Aikaisemmin urheiluauton piti olla takavetoinen, mutta autotehtaiden kehitysohjelmien myötä nelivetoiset tai jopa etuvetoiset autot ovat tulleet urheiluautojen kategoriaan.
- Urheiluautossa voi olla myös takaistuin mikäli auton korin muodot sen mahdollistavat, mutta nelipaikkaisuus ei saa olla suunnittelun lähtökohta. Urheiluauton takapenkki on rekisteröity korkeintaan kahdelle hengelle ja on käytettävyydeltään sopiva vain tilapäiseen käyttöön. Myös urheiluautojen replicat/kitcar-versiot on saatettu kerhon autolistassa hyväksyä urheiluautoksi.
- Urheiluauton kori ei ole käytössä automerkin muissa malleissa.
GT-autoiksi on katsottu autot jotka:
- Auton suunnittelussa on tähdätty samoihin seikkoihin kuin urheiluautossa, mutta GT-auto saattaa tarjota mukavat tilat neljälle hengelle matkatavaroineen.
- GT-auton korissa saattaa olla piirteitä autotehtaan muista malleista, mutta GT-auto on kuitenkin aina Coupé- tai avokorinen eikä se voi olla ns. tehoversio autonvalmistajan “perusmallista”.
- Ihanteellinen GT-auto on kaksi + 2 paikkainen nopea auto jolla kaksi henkilöä pystyy matkustamaan suhteelliseen mukavasti pitkiäkin taipaleita mutkaisia teitä myöten.
Kerhon hallitus ratkaisee onko auto jäsenyyden edellyttämä urheilu- tai GT-auto, mutta autosta riippumatta voidaan jäseneksi hyväksyä myös urheiluautoihin tai autourheiluun liittyvien ansioiden tai kiinnostuksen perusteella.